امروز :

28 اسفند 1402

ساعت :

22:27

اداره کل امور عشایر استان لرستان

heyat.co-nazr-mandegar-3-12

بیانیه حریم خصوصی

بيانيه حريم خصوصی

اطلاعات شخصی هر فرد، بخشی از حریم خصوصی وی محسوب می‌­شود. حفاظت بیشتر از حقوق شخصی افراد در شبکه، نه تنها موجب حفظ امنیت کاربران می‌­شود، بلکه باعث اعتماد بیشتر و مشارکت آنها در فعالیت‌­های جاری می‌گردد. هدف از این بیانیه، آگاه ساختن شما درباره­‌ی نوع و نحوه­‌ی استفاده از اطلاعاتی است که در هنگام بازدید از سایت، از جانب شما دریافت می­‌گردد. این اداره کل خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی همه افراد و کاربران تارنما دانسته و از کاربران آن دسته از اطلاعات را که فقط به ­منظور ارائه خدمات کفایت می­‌کند، دریافت کرده و از انتشار آن یا در اختیار قرار دادن آن به دیگران خودداری می‌­نماید. اطلاعات جمع­‌آوری شده از بازدیدکنندگان در بخش خدمات الکترونیک، نظرسنجی، انتقاد و پیشنهاد و شکایت، صرفاً برای بهبود کیفیت خدمات و محتوای سایت مورد استفاده قرار می­‌گیرند و هیچ بخشی از اطلاعات شخصی شما را بدون اطلاع و اجازه­‌ی قبلی، با فرد یا مؤسسه­‌ی دیگری در میان نخواهیم گذاشت.

با اطلاعاتی که می­‌گيريم چه می­‌کنيم؟

ما از این اطلاعات برای شناخت نیازهای شما و ارائه خدمات بهتر به شما استفاده می­‌کنیم. به طور خاص، از اطلاعات گردآوری شده در تارنما  برای این اهداف استفاده می­‌کنیم:

  • استفاده از اطلاعات برای بهبود خدمات یا نحوه‌­ی ارائه‌­ی آنها
  • ارائه‌­ی امکانات جدید، پیشنهادهای ویژه و یا دیگر اطلاعات
  • پاسخ­‌دهی مناسب نسبت به درخواست­‌های  ارسال شده (در قسمت خدمات الکترونیک)

امنيت اطلاعات

متعهدیم که امنیت اطلاعات شما را تضمین نماییم برای جلوگیری از هر نوع دسترسی غیرمجاز و افشای اطلاعات شما از همه شیوه­‌های لازم استفاده می‌کنیم تا امنیت اطلاعاتی را که به صورت آنلاین گردآوری می­‌کنیم، حفظ شود.

پيوند به سايت‌­های ديگر

تارنمای ما ممکن است به سایت­‌های دیگری لینک شود. وقتی که شما از طریق این لینک‌­ها از تارنمای ما خارج می­‌شوید، توجه داشته باشید که ما بر دیگر سایت­‌ها کنترل نداریم. درباره این سایت­‌ها میبایست به بیانیه حریم شخصی آنها مراجعه فرمایید.

تغييرات در بيانيه سياست حفظ محرمانگی

ما این حق را برای خود محفوظ می‌­دانیم که در هر زمانی این بیانیه را ویرایش نموده و تغییرات خود را اعمال نماییم. در این شرایط شما موظف هستید که آخرین تغییرات ما را در بیانیه از طریق سایت مشاهده نموده و از آن مطلع شوید. البته تغییرات احتمالی ممکن است از روش‌هایی چون ایمیل یا اعلامیه در سایت به اطلاع شما رسانیده شود.